Kızlar merhaba ben artık kidsliyim💓Buraya soru sormak için girdim.Arkadasım daha önce iki defa asılama oldu biri tuttu ikiz oldu 3.ayda kaybettş onları ikincisi hiç tutmadı adet oldu.10gün önce ankara clinicte tüp bebek tedavisi oldu 5günlük embriyo transfer ettiler kendisindede kocasındada hiçbir sorun yok şükür ama allah nasp etmedi umarım bu sefer tutar rabbim hayırlısını versin🙏
Size birkaç soru sorucam
transfer olduktan sonra belirti yasadınızmı?
ilk denemede tutan varmı
tuttuktan sonra süreç nasıl ilerledi?
tutmayan ikinciyi deneyen varmı?
simdiden teşekür ederim kendisi cok korkuyo asırı stres yapıyor
-