Haticeberen1 İkinci hamileligim ilki 17 de hissettim diye hatırlıyorum şimdi 18 .haftamdayim bunuda geçen hafta hissettim ama 2 3 gündür hiç ses kıpırtı yok normalmi yoksa hastaneye gitsem mi çok korkuyorum .
zeynepozcn Haticeberen1 normalde her gün hareket etmesi lazım canım sen bi doktoruna git sor neyi varmış bebişin
Mlk8 Haticeberen1 bu haftalarda düzensiz oluyor zaten.korkmaniza gerek yok.20 li haftaların sonuna doğru düzenli hareket rakibi yapılması gerekiyor
Ysmmmnn Haticeberen1 bu haftalarda sürekli hareket etmesini beklememiz dpğru değil 20 küsürlü haftalarda takip edip o zamn hareketsizlik olursa gitmemizgerek
Nbiyecbn26 İlk hamileligim ne zamandan sonra düzenli hareket hissederim tam olarak şuan hissetmiyorum 19.haftamdayim