Rabia424 Yildiz_2803 canım ben 2017de orada doğum yapmıştım. Gayet memnun kaldım. Ama şuan hastane aktif değil . İflas etti. Benim doktorum da medovaya geçti . Soruyu görünce şaşırdım . Hastane epeydir hizmet vermiyor
Mesutnur15 Ben 15 temmuza gidiyorum canm akademi de ilk dogumumu yapmistim ama suan fiyatlar cok ucuk malesef
Yildiz_2803 Mesutnur15 bende hep oraya gttm 37 haftadır eşim son haftada bir muane ol orda dedi bakalım Sonuclar aynı mı
Rabia424 Mesutnur15 devlete randevu almak maalesef çok zor . Pandemi nedeniyle imkansız neredeyse . İki ay denedim bir sonuç elde edemedim
Rabia424 Yildiz_2803 büyükşehir ayrı , Selçuklu ayrı bir hastane canım . Yan yanaydı ikisi zaten. Büyükşehir güzel . Doktor olarak Aişe Günenç tavsiye ederim . . Doğumu özelde mi yapacaksınız ?
Yildiz_2803 Rabia424 eşim özel diyprda bakalım yarın Sonuclar iyiyse devlet dyrm cunku fiyatlar baya ucuk nihal hanım randevu aldık bakalım kuzum
Rabia424 Emineyusra tıpla ilgili pek çok bir geçmişim yok 😄 yoksa kolay randevu alınabiliyor tıp fakultesine