Meryem4343 yani ben doğum kontrol hapını bıraktığımda gittim ama pek memnun kalamadım bir akrabam da orada doğum yaptı oda aynı benim gibi yani sen sormadıkça birşey söylemiyor illa sen sorucan ben ilgisinden pek memnun kalmadım kendisi gel demişti muayne bile ben bakar mısınız dedim yumurtalıklarım çalışıyor mu onu bile demedi folik asit bile ben yazdırdım hani düşün pelin hanım var o ilgiliydi baya ona gittim bir kez ilk gidişimde beğendim yani birde elif hanımın kapısı hep dolu demek oda iyi