16Hatice Kızlar 32+1 haftadayım. İki gündür kolumu kaldırmaya Halim yok sürekli bi uyku halindeyim çarpıntım da arttı bu ara. Siz de durumlar nasıl?
zeynepylmz 16Hatice ben,ben,ben.Sürünerek kalkıyorum resmen ev işi yapmak için nefes nefese kalıyorum hemen.32+4 haftalık hamileyim
Baobap 16Hatice valla bende 33 ün içindeyim. Çarpıntı haftalardır devam ediyor. Sürekli az kaldığına inandırmaya çalışıyorum kendimi😄 başka bir çare yok. Çok zor işlermiş😋
Derin2828 Ahh al bendende o kadar gecen hafta açmıştım post bende, dr vitamin kullammamıda istemiyor, öyle yorgunum ki birden yattığım yerde bir ateş terleme basıyor sanırsın tüm evi temizledim son 15 günüm kaldı, hayırlısıyla atlatırız inşallah
2cocuk1kediannesi 31+6 yım bende aynı durumdayım. Nefesim yetmiyor, sürekli bir bitkinlik halsizlik halindeyim. Artık son düzlükteyiz bunların olması normal tabi ama direnmeside güç🥱
16Hatice 2cocuk1kediannesi benim ilk gebeliğim endişe ediyordum ama normalmiş gebelikte her şey oluyor çok garip 🥴😄
16Hatice Nslhnkr değerlerim çok güzeldi kullanmadım ama bu ay düşmüş doktorum verdi yeni başlayacağım kullanmaya
Nslhnkr 16Hatice o yüzden canım heleki demir düşüklüğü berbat derecede halsizlik yapıyor. İhmal etmeyin
Derin2828 16Hatice ben kızımda hiç kullanmadım 12 kg bitiridim, bunda 1 ayı saplık ocağındaki doktor söyleyincr aldkm kullandım 2 ay 30 kg aldım özel hekimime gidince gerek yok dedi işte 🤷🏻♀️
16Hatice Derin2828 anladım canım benimki de paso vitamin yazdı hiçbirini kullanmadım son 55 günüm 10 kg aldım sadece
Derin2828 16Hatice ay 30 yazmışım 20 kg aldım 🙈😊 sizin ne iyi tam ideal son aylarda azalıyor zaten kilo alımı