Milanaaaa benimde balığa alerjim var etten ve tavuktan da tiksinmiştim o yüzden yiyemiyordum zaten hamileliğimde tiksinmediğim birşey kalmadı çok şükür 😂 ama merak etmeyin bebeğim bir hafta önden gidiyor gayet sağlıklı sadece ceviz muz yoğurt yemeye dikkat ettim sebze de çok yedim ilaçlarımı düzenli kullandım bi sıkıntı yaşamadan 32. Haftaya geldik şükür 🙏