İyi günler bir sorum olucakti doktorum benden detaylı için perinatoloji uzmanına gitmemi istedi hamileligimin başından beri çok şükür bı sorun olmadığını söyledi. Bende biraz araştırdım perinatoloji ye gidenlerde bebeklerde bı sorun görüldüğü için de gidenler varmış bende doktoruma mesaj attım her hastaya mi oneriyosunuz yoksa sorun mu gördünüz diye her hastaya rutin dedi. Sizlerden de doktorlariniz istedi mi acaba normal mi