Merhaba 7 haftalık hamıleyım 1 haftadır midem bulanıyor kusuyorum ve sürekli açlık hissî oluyor
Mide bulantısı biliyorum normal bir durum hamilelikte ama ayni anda aclik hissinin olmasi anormal gibime geliyor cunki insanin midesi bulandimi yiyemez ve ben yiyen birisiyim boyle benim gibi olan varmi arkadaslar !tesekurler