Kizlar 10 haftaligim ve bu son 3-4 gundur sabahki bulantilarim olmadi. Agzimdaki pasli baskin o kotu tat yogun degil. Mide bulantim bi hayli azaldi. Bazen gun icerisinde geliyor. Sizce normalmi boyle olmasi ? Gelecek hafta doktor randevum var boyle azalinca bi terslik varmis gibi hissettim Allah Korusun.