Arkadaşlar 22 haftalık gebeyim . Herhangi bir risk durumumuz da yok . Az önce lavabodan sonra elimi yüzümü yıkarken birden su gibi akıntım geldi . Beyaz akıntı ile karışık ama su gibi aktı . Miktarı Bir avuç kadar sanırım . Devamo henüz gelmedi . Doktoruma yazdım ama henüz dönmedi . Bebeğin suyu olma ihtimali varmıdır sizce ?