Merhaba arkadaşlar. Cumartesi günü 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim.
Bhcg:848 çıktı.
pazartesi:1430
salı:1888
perşembe:2606 çıktı. Sizce bu değerler normal midir.. ilk gebeliğim ve boş gebelik mol gebelik dış gebelik kimyasal gebelik derken içimde korkularım artmaya başladı.salı günü usg de belli belirsiz birşey görünüyor dedi. Pazartesi günü tekrar usg (karından) ile bakılacak.sizce artışlar normal mi lütfen deneyimli olanlar yardımcı olabilir mi 🥺