Hamm 39+2günlük gebeyim bi kaç saattir kasık bölgesinde basınç ve ağrı var duş aldım rahatlatmadı doğum ağrısı gibi ah uhh dedirtcek tarzdan değil ama azda değil merak ettiğim illaki sayılabiliyomu bu ağrı şu kadar dakikada girdi vs diye 🥺