ebrucakir Kızlar selamm 7+5 deyim 🤲🏻 4 üncü haftadan itibaren 2 3 gün arayla pelte şeklinde burun kanamam oluyordu, artık sıklaştı nerdeyse her gün oluyor. Sizde de oluyor mu? Veya olmuş muydu 🥺 sağlıklı gebelikler dilerimm ❤️
Esremm ebrucakir meraba bu programda günlük bebek ve sizle ilgili yazıda okumuştm zaman zaman burun kanaması olablir die bende olmadı ama 8+4 üm ama siz yine doktorunuza danışın çoksa eğer
tazeanneew ebrucakir ben 14. Haftadayım normal olabilir demişti doktor ama sizin haftanız için olağan bi durummu emin değilim doktorunuza danışın yada burda söylerler yaşayanlar
Mom54544 ebrucakir bende de var 11 deyim hep vardı baştan beri çok az şekilde ben kan sulandırıcı dan diye düşündüm kılcal damarlarım grip olduğumda ki gibi hava alıp soğuyor sabahları kalktığımda aşırı tıkanık oluyo ve peçete ye geliyo bazen kuru kan bazen de taze kan şeklinde
Mrc34 21 e geldim hala kanama ve tıkanıklık yasiyorum. Doktorum normal dedi ve yapacak bir şey yok dedi malesef
Merve450 Ben şuan 37+1 ’im gebeliğimi öğrendikten sonra 28 haftaya kadar da yaşadım doktora sorduğumda gebelikte normal demişti bu uygulamadada okumuştum normal olacağı yazıyordu 🌸
ebrucakir Merve450 içim rahatlıyor bu tarz cevapları okudukça. Yarın dr a gideceğiz görüş günü 🥰 geçen sefer unutmuştum bu kez yazacağım, unutmayacağım 😀
ebrucakir Asm doktorum sinüslerle ilgili bi problem, bulunduğun ortamı sık sık havalandır. Ne çok kuru ne cok nemli olsun dedi 🤷🏼♀️ bir haftadır da bunu deniyorum ama… 😔 kendim için değil bebisim için korkuyorum elbetki 😌
mavi2021 ebrucakir ılk aylarda çok oluyordu bende şuan 25. Haftadayım çoktandır olmamış eskıden çok kusardım kendımı sıkmaktan bıle kanardı burnum ama şükür gecıyor sızınde geçecek merak etmeyin