Mom72626 Busrasezgin ayyy çok güzel allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benim de bir kızım var şimdi 2. Ye hamileyim daha yolun balındayız ama kızım da hissettiklerimi şuan hissetmiyorum
Busrasezgin Mom72626 bende hic iki kizimda hissettiklerimi hissetmedim canim cok farkliydi ama kiz 💕😘😘
tazeanneew Busrasezgin oh maşallah hepsi nazlı geliyor 😂 bana 11 den beri kız diyolar ama ben yinede 16 yı bekliyorum emin olmak için benimki utanmıyor galiba bacaklar hep açık 😂