tazeanneew Burda doğum yapıcak olanlar varmı ve doğum ücretlerini öğrenebildiniz mi ben hep nöbetçi doktora gittiğim için bi türlü öğrenemedim
elifinannesiiii Doğum ücretleri fazla diye biliyorum normal 9500 sezeryan 11000 yalnıs hatırlamıyorsam
tazeanneew elifinannesiiii hastane olarak doktorlarını falan aşırı beğeniyorum diğer medicanaların fiyatları daha makul galiba beylikdüzümü çok pahalı