Merhaba oncel
Bitterimmm merhaba oncelikle ben de bebegimi kaybetmis ve suan tekrar hamile olan biri olarak yaziyorum, bil ki yasadigin aci gececek 🙏🏻
Ben dusuk yaptiktan sonra Zeynep Kamil genetik bolumunden randevu almistim, hemen test yapmak istemeselerde biraz israr edebilirsiniz. 1 tane erkek doktor var zaten, kolayca ertesi gune bile randevu bulunabiliyor. Umarim sizin de testiniz temiz cikar, Allah saglikla tekrar bebeginiz olmasini nasip etsin