bernakoc06 bence doktora güvenmek çok önemli, benim doktorum normal doğumu destekliyor mesela ama eğer sağlık açısından iyi değilse sezaryene alıyor, kolayına geldiği için sezaryen tercih etmiyor, öyle olsa gece 4′te sezaryen seçmezdi mesela. Yine doktoruma epizyotomiyi yani kesi atmayı sorduğumda dedi ki kontrollü bir şekilde kesi olması bizim için daha iyi kontrolsüzce yırtılma olursa kadının bezle gezmesine dahi sebep olabilir o yüzden en önemli doğum şekli güvenli bir şekilde gerçekleşmesi doğumun dedi.