duyguars12 Hanımlar merhaba dün sağlık ocağında yaptırdığım tahlilde troid hormonu serbest t4 düşük çıkmış dedi ve dahililiyr git dedi böyle mir sorunu olan var mı ilaç desteği falan mioluyor?
babyandmom1 duyguars12 merhaba benim tsh yüksek t4 düşük çıktı geçen aydan beri 25 mg lık ilaç kullanıyorum doğuma kadar devam edeceğiz ilaca her ay kontrol edilecek
Haticeozensen duyguars12 benimde düşük çıktı 25 mg lik bi hap yazdı ve dedi ki bu bi hormon ve her sabah 2ye bölüp yutucaksın yarım saat sonra kahvaltı yapıcaksın doğuma kadar her ay kontrole gidicekmişim doğduktan sonra bıraktırıcam dedi her ay tahlil yapıp ona göre arttırmak gerekiyorsa da arttırıcakmışız
Balmm11 duyguars12 Benim de tsh normal ama t4 gebelik başından beri düşük çıkıyor. Dr.um tsh normal olduğu için bir sorun teşkil etmiyor dedi.
Nuray23 duyguars12 benimki cok hizli calisiyor 9.haftadan beri ilac kullaniyorum suan 35+6yim. Doktora gorunun oda zaten kan tahlili yapar degerinize gore tedaviye baslar.
tazeanneew duyguars12 yok küçücük bir hap aspirin boyutunda beyaz bişey hormon dengenizi korumak için her ayda düzenli kan tahlili ve kontrol yapmanız gerek
babyandmom1 duyguars12 vitamin değil tiroit takviyesi kan sonuçlarınıza göre 25 50 75… Mg dan biri verilebilir dahiliye tarafından
duyguars12 babyandmom1 eşim herşeyden süpelemdiği gibi bundan da şüpheleniyor bebe var ilaç nasıl kullanocaksın o yuzden sormak istedim teşekkür ederim canım
babyandmom1 duyguars12 rica ederim gebeliğinizi bildirince size göre ilaçlar veriliyor o yüzden gönül rahatlığıyla içebilirsiniz geçmiş olsun 🙏🏻
Haticeozensen duyguars12 7 haftalıktı kadın doğuma gittiğimde o fark etti dahiliyeye yönlendirdi ilaca başladığımda yanlış hatırlamıyorsam 9 haftalıktı sanırım
duyguars12 Balmm11 hmm şuan kaç haftalıksınız Bn 27 haftalığım nette zekasını flan etkiler diyorlar çok stres yapıyorum
Balmm11 duyguars12 37+2 olduk hatta bugün dahiliyeye gittim dahiliye doktoru bu durumda genelde ilaç başlamayız dedi yine.
duyguars12 Nuray23 evet 25 mcg derinde ilaç verdi nette saçma sapan şeyler yazıyor 27 haftalık oldum başlarda yoktu
Nuray23 duyguars12 yeni cikmistir o zaman. Internete bakmayin orada felaket senaryolarindan baska bisey yok. Merak ettiklerinizi doktorunuza sorun 😊
Serap-er duyguars12 benimde troid hormonum normal serbest t4 düşük. Endokrin bölümüne gittim ve her ay gidiyorum. İyot eksikliğinde t4 düşük çıkar dedi doktor ve multivitamin birde başka bir ilaç daha verdi şimdi düzenli kullanıyorum.