Havva1995 Buseerildiz beeen 🙋🏻♀️ Anıta Sibel hanıma gidiyorum ama kararsızım şehir hastanesi yada anıt başka hastane istemem 🌸
ozlemak42 Buseerildiz ilk dogumum meram tipdaydi ama simdi randevu bile alamıyorum hastanelerden şehir hastanesi istiyorum ama daha kontrole bile gidemedim 😄
Buseerildiz Havva1995 doktorun iyimi benim doguma az kaldı ve hala nerde dogum yapıcamı bılmıyorum hastane hastane gezdım ama hiç memnun kalmadım hiçte iyi seyler duymadım ebelerle ilgili 🤦🏻♀️
Havva1995 Buseerildiz valla canm 2 gün önce yengem şehir hastanesinde doğum yaptı memnun kaldığını söyledi suni sancı vermişler iyi ilgilenmişler bende anıta gidiyorum doktorum çok iyi Bilgili ama doguma ikisinden bi yerde işte 😁 bakalım nasip artık
ozlemak42 Buseerildiz evet ya çok sıkıntı ilk doğum yaptığım doktorda şehir hastanesine geçmiş yine ona gitmek istiyorum ama randevuyu napcam bilemiyorum