Belim açık yatmışım kasik bölgem de bi ağrı var gaz ağrısı büyük ihtimalle ağrıdan duramıyorum 19 haftaligim biraz ayaklarım yanıyor diye corapsiz yattim dondurma falan yedim ilaçsız bu gaz problemini nasil çözebilirim cok kötü bebeğim erkek erkek bebek hamileliğinde gaz olur diyorlar ama ben de şimdiye kadar okşar yoktu