Selam kızlar 10 haftalık hamılryim bu sabah wc den sonra sulu kahve akıntı geldı korktum doktora gittim kalp atısı vardı bebişte gayet iyiydi kese etrafındada kanama yoktu ama neden gelıyor anlamıyorum daha sonradan yıne geldı wc girince ,düşük önleyici igne vuruldum birde oksapar kullanıyorum onu bugun kullanma dedi yat dinlen dedi bebek iyi ama akıntıyı görünce morelin bozuluyor bu haftalarda sizlerden geldimi kahverengi sulu akıntı 🙋♀️