ozlemak42 Merhaba anneler ben acıyı çok tüketiyorum normaldede ama hamilelikde daha fazla yani bi kavanoz jelapeno biberi tek öğünde yiyorum sabah oglen aksam hatta gece bile ekmege sıkıp yiyorum midem çok kötü ama onu yemeden duramıyorum tatlıyı gözüm görmüyor ilk kizimda hepsini canım cekiyordu bunda sadece acı istiyorum sonrada migdemden duramıyorum rahatlamak için soda limon iciyorum biraz rahatlatiyor canım neden bu kadar acı istiyor anlamıyorum 🤷🏻♀️
Minikasya ozlemak42 Canım kendini frenlemelisin lütfen. Bu kadarıda iyi değil. Onca acı mideyi deler Alkah korusun. Hangi ilaç kessin onu
AhuAli ozlemak42 Gaviscon şurubun yoğun olanını alıp kullanın o çok iyi geliyor😬 16 yaşında kuzenim geldi aklıma o sürekli acı çiğ köfte acı turşu yer tabiki o küçük daha ve bekar. Sizin gebelikte oluştu sanırım bu istek biraz daha dikkatli tüketmenizde faydalı olur geçmiş olsun👍🏻
ozlemak42 Minikasya Minikasya ya anlamıyorum ilk kizimda herşeyi canım cekiyor istiyordu bunda sadece acı istiyorum tatlı yaptım trilice çok da severim bi catal aldim biraktim öyle yemek istemiyorum tatlıyı falan
Ysfnannesi Mesela acıyı almamakla basla cok cann isterse bir iki tane olabılır ama asırısı iyi değil mide yanmasına benm ilk gebeliğimde soguk 3 yudum süt ,elma iyi geliyordu son aylarda doktor gaviscon vermıstı rahatlatmıstı.. amann dikkatli ol
ozlemak42 Ysfnannesi sütü kakaolu olarak iciyorum sade icemiyorum elma meyve hiç canım istemiyor muz portakal aldim oylece duruyor elim gitmiyor işte çiğköfte olsun acili ezme aci tursu falan ekmekle bunları yiyorum bunlardan hariç yiyebildigim bi de domates var ki o da asitli
Nejlaoyku Doktorunuza danışarak gaviscon kullanabilirsiniz ama tamamen mide yanmasını geçirmiyor. Acı, yağlı, bahartli v.b şeylerden ne kadar uzak durursanız mideniz okadar rahat eder