Sereninkalbi Kızlar bebegim daha küçük en son adetim 6 şubatta oldu daha sonrasında betam 496 idi şimdi yükselmiştir gerçi adetime göre 5 hafta 5 gnlük ama kan degerime göre daha yeni kan degeri ne kadar olunca hissedeceğim
ozlemak42 Sereninkalbi canım bu benim ikinci hamileligim ilkini 19 haftalıkken hissettim ikinciyi 16 da hissediyorlarmis tecrübeli anneler ve ilk gebeligi olanlar çok erken hissettiklerini söylüyorlar ama hissettikleri aslinda bagirsak hareketi bebek hareketini anlarsin o çok farkli icini gidikliyor dusuncesi bile çok güzel
Sereninkalbi Dilekcnkn gebelk bebek bilmiyorum ki ilk hamilelliğim ne hissedlr oynarmı kalp atışını hisseder mym mesela
Dilekcnkn Sereninkalbi yok canım benim sen rahat 3-4 aya kadar bebekle alakalı birşey hissetmezsin he içinde oynar bebeğin hareket eder 9-10 haftadan itibaren ama daha minik olduğu için hissetmezsin gebeliğinn içinse daha çok erken ilk haftalarda bulantın olur 6 hafta gibi halsizlik yemek yiyememek falan ama bunlar herkesde olmayabiliyor kısacası bebişinin hareket ettiğinde sende tam anlamıyla hamileliğini hissedersin folik asit kullanmayı da unutma ☺️☺️
Denizyildizii Sereninkalbi kim dediyse biraz saçmalamış. Kalp atışını sadece doktorda duyarsın 7 . Haftalarda. Hareketlerini de 17-20 hafta gibi hissedersin
seda_00 Sereninkalbi öyle birşey yok ancak ultrasonda duyabilirsin biz 18 haftalığız hareketini bile hissetmiyorum öyle konuşanlar ne yazık ki saçmalıyor
Denizyildizii Sereninkalbi hemde çok saçmalamış😂😂 gazdır o bebek olması imkansız. Mercimek kadar bebeği nasıl hissedicek 😂😂
Selocan59 Sereninkalbi o bebeği degil hamile kaldığını hissetmiştir hani hamile olup olmadığını bilmiyorsun yA belki onu demiştir gününe daha varken test falan yaptırmadan önce yani Sereninkalbi