Merhaba
Soğuga alerjim var ve en ufak sogukta vücumda kızarıklık ve sisme oluyor hemde dayanılmaz bi sekilde. Uzun yıllardir alerji ilaci kullanıyorum. 6 haftalik hamileyim. Doktor ilacın sıkıntı olmayacağını söyledi ama endiseliyim. Acaba hamilelikte alerji ilacı kullanan varmi aranızda