Merhaba kızlar 😊 ilk beta testini 27 şubatta yaptırmıştım 69 çıkmıştı. Daha sonra 5 martta yaptırdım 688 çıktı. Sonra 12 martta bidaha verdim 10227 çıktı. Ertesi gün 13 martta kanamam oldu doktora gittim alttan muayene etti keseyi gördük şükür. Ama doktor 5 haftalık bu dedi😅 5 haftaya göre 10227 beta çok değil miii böyle olan var mı aranızda 😊