emineuygurr Benim 4,88 çıkmıştı. Doktor ilaç tedavisine başladı. 2 hafta sonra yaptırdım 1.60 çıktı. Değerim normal ama ilaca devam edicem doktorum öyle söyledi
lentil emineuygurr bende şimdi aldım sonuçları 10 çıktı tiroidim. Ama doktor randevum haftaya cuma. Ozamana kadar beklemeli miyim bilemedim. Size kendi kadın doğum doktorunuz mu verdi yoksa dahiliyeye mi gittiniz
emineuygurr lentil ben beklememiştim korktum direkt gittim doktora. İç hastalıklarına gidiyorsun canım kadın doğuma gitmene gerek yok. Çünkü o da seni oraya yönlendiriyor
tazeanneew lentil ilk teşhis ve doz belirleme için dahiliyeciye gitmeniz gerek kadın doğumcunuzda dahiliyeye gönderir zaten ne kadar erken o kadar iyi olur
Mom54544 lentil doktorunuz demedi mi bişey ben öncesinde de kullaniyodum ilaç gebelik olduktan 1 ay falan sonra baktı tsh 2 buçuk seviyelerinde idi oncesinde hamilelik sonrası 3 buçuk 4 lere yakindi akşamüstü bidaha kullanmamı söyledi ilacı şimdi düştü çok şükür hatta 2 buçuk altında idi baktığımızda
derindemir lentil hemen en acelesinden doktora gitmelisiniz.normal sınır 5 ama doktorum hamielelikte 2 ,5 un altında olmalı mutlaka dedi
tazeanneew lentil devlette geç verirsede mümkünse özele gidin yada en son ihtimal aile hekiminize bile danışabilirsiniz en azından randevuya kadar
lentil tazeanneew şu an arıyorm devlet hastaneleri ulaşılmıyor özelde muayene 400 tl dedi bakalm ulaşmaya çalışıyorm
tazeanneew lentil 400₺ mi pardon hangi şehirdesiniz yani normal dahiliye ücreti 100-200 olur çok lüks bir hastane olmadığı sürece
lentil tazeanneew İstanbuldayım. İşte kadın doğum için gideceğim hastaneyi aradım oranınkine gdeyim dedim 400 dedi valla
tazeanneew lentil o zaman hastane pahalı sanırım daha uygun bir özel hastaneyi arayın bence 😂 dahiliyeye 400 verirsek evin yolunu bulamayız 😂
ezgioz Ben de 5 haftalık hamileyim. Şu an tiroid değerim 3.83 çıktı. Doktor biraz yüksek ama ilk başlarda böyle olabiliyor 15 gün sonra tekrardan tahlil yaptırıp gel dedi ilaç vermedi
lentil tazeanneew haklısınız bende başka alternatifler bakıyorm şimdi. Bu arada siz dahiliye diyorsunuz ama aile hekimim endokrin dedi. Ben hep endokrin bölümünü arıyorum dahiliye de bakıyor mu