Princessmom bizimde kese vardı ama bebek görünmüyordu kürtaj olduğum doktor başka bi özel doktordu cliniğe gitmiştim alttan muayene etti beni bebeği gördük ama gelişimi durmuştu zaten o gün de hemen kürtaj oldum çünkü artık sınırda ve zehirlenme olasılığım vardı
inşallah düzelir ve bebeğin gelişir sen tekrar gittiğinde