Karagul92 39+5 deyiz şuan bebek gerildikçe ve hareket ettikçe karın bölgemde ağrı oluyor korkmalımıyım !!!
Karagul92 Nurcihn sabah erkenden gidicem geçen hafta doktorum gelmene gerek yok dedi ama ben korkuyorum gideceğim yinede