Merhabalar,
7+3 hamileyim. Kalp atisimizi da duyduk çok şükür. Fakat ağrısız olarak kendimi temizlerken ufak bir kanama geldi. Biraz panik oldum. Doktoruma da gozlemleyecegimi söyledim çünkü çok sık doktora gitme taraftarı değilim şu dönemde. Başına böyle bir durum gelen oldu mu?