yuksell07 Kanama oldu doktora gittim ama şuan başka kanama yokmuş içerde fakat daha kese var Bebek yok 🙈 sizlerde böyle oldumu yarında kendi doktoruma randevum yardı eğer sadece kese varsa bebek nezman olusurki
yuksell07 Deniz59 2 hafta sonra gel dedi ama ben yarın özele gideceğim bugün devlet Hastanesi’ne gitmiştim kanama olunca hemen