Her doktor randevumuzda bebegimizin sirtı dönük 😔 15+1 olduk ikili taramada bile cok zor gecmisti simdi cinsiyet icin gittik yine sirti donuk cikolata yuyorum visne suyu iciyorum seker yiyorum ama yok 😑 doktorumuz baya inatci olucak galiba dedi ama ben onun hareketlerini gormek istiyorum hep boyle mi olacak 🤷🏻♀️