Hanımlar merhaba. Herkes gibi benim de ön yargılı olduğum, gitmeden önceki gece uykularımı kaçıran, kesinlikle zor olacak diye gittiğim muayeneden şükür ki çok rahat çıktım. Sadece rahat olmak gerek zaten bir kaç saniye sürüyor. Sakın korkmayın. Diyeceklerim bu kadar. 🥰