Kızlar dün gece 12 den 4 e kadar ağrı sol kasığımda ve karnımın alt kısmında şiddetli ağrı yaşadım. Sabredemedim acile gittim.
Doktorumu aradılar doktorum boş serum takviyesi ve ağrı kesici vurdurdu. Bu haftalarda doğal rahim büyüyor demiş magnezyum yazdılar eve geldim. Ağrısı geçmezse yarın gelsin konterol edeyim demiş. Şuan ufak ufak rahatsız etmeyecek kadar ağrım var. Sizce önemli bir durummudur bu haftalarda yaşayan var mı ? Gitmelimiyim doktora?