Bedir-Sevgi Kızlar 13+4 belimde arada sırada ağrı ve bazen de kasıklarımda ağrı hissediyorum sanki heran midem bozulcak gibi böyle hissedenler oldumu acaba büyüdüğü için mi oluyor
UralAybars0921 Bedir-Sevgi aynıları bende de oluyor canım 😊 Rahim büyüdüğü için normal dedi doktorum. Bel ağrısı için de arnica krem verdi. Doğal bir içerikmiş, hamilelerde sıkıntı olmuyormuş. Onu kullanıyorum geçiyor.
Aanneoldumm Özellikle sırt ağrısı gittikçe fazlalaştı asla uzun süre oturamam beş dakikadan fazla aynı yönde kalamam yürüyüş yapınca aşırı yoruluyorum
Aanneoldumm Benim düşük tehlikem de var dikkat etmeye çalışıyorum ani kalkmaları da azalttım fakat onunla alakalı değilmiş . Kilo aldın mı aldıysan kaç kilo aldın acaba
Aanneoldumm Bugün bebeğim ve benim blogumda bu döneme kadar ¾ kilo almanız lazım yazıyordu ben de 2,5 kilo aldım acaba az mı aldım
Aanneoldumm Bu arada kızlar çatlaklıklar için kullandığınız bir şey var mı ? Ben de henüz oluşmadı ama bundan sonraki süreçte olacakmıs
Bedir-Sevgi Aanneoldumm bende onu düşünüyorum acaba erken mi yoksa kullanmak gerekiyormu diye karın bölgemde kaşıntılarımda oluyo
Aanneoldumm Bedir-Sevgi doğrusu henüz oluşmadan kullanmamız gerekiyormuş da bilemedim kimisi tonlarca para verip kremler alıyor işe yarayanı da duydum yaramayanı da kimisi badem yağı Kimisi vazelin diyor şaşırdım kaldım ben de