Melek0606 Kızlar bu durumla karşılaşıp lekeleri geçenler oldumu 19 haftalık hamileyim lekelerim oluşmaya başladı yüzümde ne yapmalıyım 😑
Mehmetemir Melek0606 hiç bir şey yapmana gerek yok canm doğumdan snra geçicek sanırım cinsiyetini bebeğin kız
deryakptan Melek0606 maydonoz ve limon suyunu karıştırıp sür 15 dakika beklettikten sonra ılık suyla durula canım
Rumoss Melek0606 akışına bırak kuzum eskiler ne derse hep doğru der çok ta şahit oldum 😁Doğumdan sonra ilk terlediğinde yüzünü kendi saçınla silersen geçer 😊
[silindi] Off off hamileliğin her belirtisini yaşadım ve yaşıyorum bu da dahil 😂 benim de hemen haftalarda bir anda çıkmıştı hiçbişey yapmadım geçti sanırım şu an ya da fark etmiyorum. Bebek şampuanıyla yıkıyorum yüzümü. Tek dert o lekeler olsun ya 😬😬
Melek0606 Mehmetemir hayır erkek normalde erkekler güzellik katar derler ne bilim ya değişik b7 sefer sanırım cok güneşte kaldim ondan dolayi😔
balbebek96 Melek0606 evet dışarı çıkmasak bile :) ben 7. Ayda öğrendim bunu doktor geç kalmışsın dedi
Melek0606 balbebek96 O zaman kiz erkek fark etmiyormuş bnmkide erkek ama yuzume vurdu ya 🥰 güzellik katmiyo bizimkiler😘