Junniorkoc burcumelis bizde de bir şey yok son 5 görünüyor ama nişanım bile gelmedi. Geçen hafta sancılarım çıkmıştı bu hafta o da gitti 😂
Kuzuveannesi burcumelis benimde son9 bugün doktora gittim suyum geldi sanıp meğer su değilmiş 🙈2cm açılma var sancı yok 😔
burcumelis Junniorkoc bende de bişey yok ikinci gebelik benim ama geleceği yok pazartesi yada salı suniyle baslatıcak bakalım
Emineuyar Ben de son 4 ama gelen gıden yok adet tarıhımı degstrdı dr 38+3 ama adete göre39 +3 dr dıyo 42 ye kadar yolunuz var
burcumelis Emineuyar neden o kadar bekliyor ya kakasnı yaparsa iyice kilo alırsa sezeryan olcan mecbur başlatsın dogumu benım 40 da baslatıcak
burcumelis Kuzuveannesi bende cok baskı oluyor ayaktayken çömeldiğimde falan çıkacak gibi çok ağrıyor popo tarafı falan ya
Kuzuveannesi burcumelis yerleşiyordur belki kanala sancı beklicez artık yapacak birşey yok 😔 eninde sonunda doğacak orda kalacak değil ya 😂😂
Junniorkoc burcumelis tamam haberleşelim bakalım aynı gün mü doğum yapacağız yoksa gelecek mi salıya kadar ☺️
Junniorkoc Emineuyar ay benimde bel ağrım var ama temizlik yaptım ondan mı yoksa geliyor mu bilemiyorum
Junniorkoc Emineuyar halâ ağrıyor sabit bi bel ağrım var bir de ara ara girip çıkan kasıklarıma vuran bir ağrı var. Anlamıyorum o yüzden sen ne durumdasın??