Arkadaşlar merhaba Çorum’da yaşıyorum ve her ay özel hastaneye gidiyorum doktorum ilgili gibi ama çok kısa sürüyor bişey soracağımda herşeye normal diyor neyse suan ailemin yanında antalyadayım 2-3 gündür rahatsızdım bir problemim oldu ve aradım sekreteri çıktı soru sordum sonuçta tahlillerim ve hangi ilaçları kullandığım onlarda belli. Ama bana sekreteri orda bi hastaneye gidin dedi doktora ulaşamadım bile mesala tahlil veriyoruz sonuç için arayın diyorlar arıyorum yine sekreteri çıkıp normal sıkıntı yok diyor. 16. Haftamda tekrar kontrolüm var. Aynı hastanede 4 doktor var diğer kadın doğum doktoru çok yoğun oluyor acaba ona gitsem mi bilemedim bu aylarda doktor değiştirmek mantıklı mı? İlk hamileliğim acaba ben bi abartıyorum ama bi sorunum olduğunda doktoruma danışmak istiyorum. 150 TL muayene ücreti veriyoruz 2 dk sürmüyor görüşmemiz.