Asyaayaz1 Kızlar yeni doğan bebek bezi ne kadar almalıyım ilk ufak eşyalardanmı başlayım sizler neler yaptınız yada yapıcaksınız yada biraz daha bekleyimmi 🤦🏻♀️
Busehnm Asyaayaz1 ben once buyuk esyalari aldim, diger gerekler için liste yaptım her ay bütçeme göre alisveris yaptım bence başlamanız zorlanmamaniz için iyi olur hem masraflı hem yorucu oluyor. Bez de 2 paket 1 beden 2 paket 2 beden aldım ilk etap için.
Csm Asyaayaz1 ben de basta pahalı, büyük malzemeleri aldım, temel şeyleri. Ufaklari da hep indirime girdikçe, hiç erken geç demeden aldim. Zaman geçtikçe fiyatlar zaten artıyor, sonuçta benden çıkacak o para, hep indirimde yakalayınca aldım. Tavsiyem👍
Minikasya Asyaayaz1 Stok yapma canım. 200 adet alanlar falan var. Umarım pişman olamzlar. 40 lık 2 ayrı marka al bi dene mesela. Pişik yaparmı, dışarı taşma yaparmı, memnun kalacakmısın ? Zaten her yer market. Ona göre alırsın
nurdane3504 Asyaayaz1 bence bebek bezi ıslak mendili yağı falan onlar en son alınmalı büyük eşya ve kıyafetlere öncelik verin beşik puset fakan hiçbişey almadım ben hepsi anlamdan gelicek sadece kıyafet aldım onları da 1_3 şeklinde aldım ilk sonrasında hediye gelir annem ablam da alır diye çok almadım gidişata göre doğduktan sonra alırım artık
7capo7 Ben önce büyük eşyaları aldım pahalı olanları aradan çıkartmak için. Dolap, bebek arabası gibi. Sonrası zaten yenidoğan hastane çıkışı bir kaç parça 0-3 ay ger kalan 6-9 gibi gittim. Yavaş yavaş aldım şampuanını vs. Şu an 29 haftalığım çoğu bitti. Sağdan soldan da bayağı kıyafet geldi.
Nslhnkr Asyaayaz1 ben öncelikle bir liste olusturdum netten bakarak. Banyo, tekstil,kendi kişisel ihtiyaçlarımı kendi aralarında sınıflandırdım. Önce banyo ile alakalı aldım küvettir şampuandır. Sonra biberon emzik. En sonda cinsiyete göre kıyafetleri. Böylelikle hiççç zorlanmadm aaa unuttum dedigim bişi kalmadı. Aldıklarımı tikledim. Bitti zamanından önce herşeyimiz şükür
Nslhnkr Asyaayaz1 inşAllah liste yaparsan işin kolaylaşır benden tavsiye. İndirime giren bişi olunca kaçırma