Nurtrky evet meraklanman çok doğal bende böyleydim. Çok korktum çok ama şükür temiz geldi. Doktorum zaten 2 li yaptıracagım zaman ultrasonda bakmıstı risk yoktu. Onada güvendim gerçi herşeyden önce Allah’a sıgındım. Her evlat saglıklı dgsun tek duam ❤️🙏🏻😇