Merhabalar, 33 haftalık olduk ve yürümekte zorluk çekiyorum alttan birşeyle vurmuşlar gibi ağrı çekiyorum yuruyemiyorum nerdeyse yürüyünce de ördek gibi yürüyorum yavaş yavaş .Yaşayan var mı ne olabilir bu? Bebegin kafasının kanala yerlesmesinden kaynaklı olabilir mi lütfen yardım şimdiden teşekkür ederim.❤️❤️