aselmila17 Nasıl gidiyor bakalım kızlar sağlıkla gelsin bebişlerimiz RABBİMİZİN izniyle AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲
umyahsn1010 aselmila17 çok şükür iyiyiz sırt ve bel ağrılarımız göğüs sızlamaları hariç 🤗 bunlarda normal diye düşünüyorum 🤗
umyahsn1010 aselmila17 Amin inşaAllah sağlıkla hayırlısıyla 🤗🙏 bu arada kaç haftalıksınız ve şeker yüklemesi yapıldı mı 🤗
Findikinannesi aselmila17 Kasıklarım da regl sancısı gibi sancım oluyor 1 haftadır ona ek bel ve bacak ağrıları 28+2 olduk
aselmila17 umyahsn1010 bugün tam 28 olduk canım kan şekerime baktı doktorum çok ŞÜKÜR RABBİMİZE normal çıkınca şeker yüklemeye gerek kalmadı sen kaç haftalıksın sağlıkla gelsin bebişlerimiz RABBİMİZİN izniyle AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲
umyahsn1010 aselmila17 28+1im canım bugün. Ama doktora 1martta gitmiştim tahlil filan yapıldı iyi herşey çok güzel demişti. O zaman hiç sormak gelmedi aklıma şeker yüklemesi için sormak. 1nisan da kontrolümm var ama o zamana 30 haftalık olucaz nasip olursa. Geç olur mu bilmiyorum sağlık ocağını arayıp sordum gerek görmemiştir herşeyi boyu kilosu normal miydi şişman bi bebek mi tahlil filan yaptı mı filan dedi. Bende herşey normaldi dedim kilosuda çok iyi demişti dedim. Ama kafam karışık bnmde martta yaptırdığı kan tahlilleri şekerle mi alakalıydı hiç bilmiyorum. Mesaj attım ama geri dönmedi. O yüzden size sormak istedim bende.
Niaa 28+4 olduk çok şükür bel ağrısı var benimde bir de sabahları 10 11 arasında sürekli bayılacak gibiyim bir de çalışıyorum biraz sıkıntı oluyor maalesef 😐
aselmila17 umyahsn1010 doktorun belkide gerek görmemiştir canım sağlıkla gelsin bebişlerimiz RABBİMİZİN izniyle AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲
glsl0507 Bizde bugün 28 olduk çok şükür, masa başında çalışıyorum sırt ve bel ağrısı dışında herşey iyi çok şükür 😊 zaman sizede geçmiyor gibi geliyor mu? 😂 Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah