Gul6161 Kızlar dolabın ordan düşüp karnımı kenar kısmına vurdum biraz ilk acıdı ama şuan bişey yok sadece kızardı göbek deliğinin üst sağ kısmı bişey olur mu acaba
metehaninannesiii Gul6161 hiç bir şey olma kuzum ben merdivenlerden yuvarlandim bisi olmadi kanaman olmadığı surece korkma o bebek kac derinin altın da yani öyle kolay kolay zarar göremez merak etme
Denizin Gul6161 geçmiş olsun canım , doktoruna haber ver yinede veya yakınsa bi hastane olur sağlık ocagı olur bi git Allahın izniyle bişey olmamıstır🧿🙏
Csm Gul6161 kanama yok, bebek de hareketliyse bir şey olmaz. Ne gebeler sabah akşam temizlik yapıyor, tarlalarda çalışıyorlar da bir şey olmuyor. Gonlunuzu ferah tutun, bir şey olmaz. Siz mutlu olun o da olsun🥰
Gul6161 metehaninannesiii ya zaten düşerken kendimi biraz geri ittiğim için sağ tarafta üst kısmı vurdum bebek şuan hareket felan ediyo anlık acıdı o kadar ama öyle normal bi acıydı
Gul6161 Denizin nebilim ya daha 10 dakika oldu ama bebek hareket ediyo yani ezilme felan olmamıştır dimi
Denizin Gul6161 amin inşallah olmamıstır canım için rahat etmezse git ama ben olsam sorardım doktoruma
Gul6161 metehaninannesiii inşallah zaten benim rahmim bölüm olduğu için bebek genelde sağ tarafta duruyo öyle kötü bi vurma degil zaten hafif
neslihann7 Gul6161 kanaman olmadığı sürece korkacak bir şey yok canım merak etme korkutma kendini ama biraz daha dikkatli ol bebişe bir şey olmasınn
tanselcan Gul6161 çok geçmiş olsun bişey olmaz ama sen içninin rahat etmesi adına haber yine de doktoruna