rabisrabis Bende içiyordum öğrendiğimden 1 gün sonra psikolojik olarak bi anda tiksindim bıraktım inşallah sizde bırakırsınız kimi insanlarda bişey olmuyor çok içiyorlar ama maşallah bebekleri sağlıklı oluyor ama riske girmeye hiç gerek yok bu konuda Allah Korusun sizde bırakmaya çalışın 🙏🏻