Erkekannesiiii doktora gittimm nst de sancılarım cıktı ufak ufak alttan muayene etti arka tarafta hafif bi acılma var bol bol yürü sancıların artsın aksama yada yarına gelebilirsin dedi.Olmazsa ctsi tekrar nstye gircem pazarteside yatısım yapılcak suni sancıyla dogum baslatılcak heyecan full iki saattir durmadan yürüdük eşimle ve gerçekten yürüdükce agrılarım arttı biraz bide alttan muayen sırasında yukarı dogru bastırdı doktor oda biraz agrıların artmasına sebep oldu galiba