gamzeozer16 Kızlar mesaj geldi hastaneden patoloji raporunuz hazırlanmıştır diye ama sonucu e nabızdan falan bakabiliyomuyuz acaba bulamadımda yardımcı olurmusunuz tahlillere giriyorum. Cıkmıyo
GFOKYHN gamzeozer16 evet normalde bakılabiliyo ya tshlillerim kısmındaydı sanırım.. Bi hastahneye görüşün mail atabiliyolarsa mail atsınlar.
seymaergun gamzeozer16 Patoloji sonucu için hastanın kendi yahut 1. dereceden yakınının gidip sonucu alması gerekiyor. E nabız vs de çıkamaz. Biraz daha gizli tutulması gerekiyor.
gamzeozer16 seymaergun hastanenin hangi bölümüne gideyim ben kadın hastalıklarındanmı alıcam nerden alabilirim gitsem
Miraym Hastanenin kendi sitesinde cıkabiliyor bende o sekilde temin ettim.ayrıca eşimde hastaneden elden aldı sonucu