Güzel kızlar merhaba 🥰
25+6 dayız oğlumla ve 2-3 gündür aşırı bir şekilde yemek borusu yanması yani reflü diyorlar sanırım. Ağzıma acı su gelmiyor ama o yanma çok fena, sanki birisi boğuyormuş gibi, yemek borusuna yumruk oturmuş gibi, neler iyi gelir bu tarz yanmalara var mı tavsiyesi olan?