Busbus58 Asddfgg 2. Normal doğumumu yaptım 11 gün önce. Ve sonraki gün ayaktaydım. Eğer herhangi bir riskiniz yoksa keyfi yere sezeryan olmayın. Normal doğum gibisi yok emin olun .
imerveg Asddfgg valla sana sunu diyim ikisinin de zorlugu var ama suan suni sanciyla geziniyorum cok keyifli yapabiliyorsan normal tercih etmelisin sonrasi kolay🌸
Melek2654 Asddfgg herşeyin normali iyiyken neden sezaryen olsun ki şartlar uygunsa tabi sezaryen da bi ameliyat sonuçta
Karacam Bende ilk gebelik sezeryan düşüyordum vazgeçtim akışına bıraktım Normal doğuma çok uygun durumun dedi Dr bnde rahatladım biraz😌