Yasinimm Sürekli böyle hissediyorum kolay kolay kimse beni güldüremiyor 5 dakika gülsem bile ondan sonra hep aynı eski gibi üzgün mutsuz bebeğim önceden az da olsa hareket ederdi artık hiç etmiyor23+2 doktora gidiyorum iyi diyor gönderiyor 😪😪😭😭
gayeozlem88 Yasinimm gebeliğin bu dönemlerinde depresif hareketler çok normal canım sencanını sıkmamaya bak bebiş de biraz yorulmuştur o yüzden uyuyordur kötü bir şey olacağını sanmıyorum gülüşünü yüzünden eksik etme yoksao güzel bebiş gülüşünü kimden alacak
blue5 Yasinimm sanirim hamileligin dogasinda var ben de herseye uzulur ve aglar oldum. Doktor da bebeginize iyi demis, ne guzel. Kendinizi üzmeyin.🌸
Yasinimm gayeozlem88 çok teşekkür ederim güzel dileklerin için inşallah dediğin gibidir en kısa zamanda hareket eder 🤲❤