HumayZiko Merhaba arkadaslar 13 haftalik hamileyim. 6. haftadan kusma yurek bulAnma basladi ve hayla azda olsa azalma yok. Her swyden tek 1 koku geliyor cok iyrenc. Psikolojim bitdi gercekden. Ne zaman biter? Ne yapsam gecer? Lutfen fikirlerinizi paylasin💐
Ebrarata HumayZiko bende aynı şekildeyim herseyi makineye atıp yıkıyorum sürekli nasıl gecicek bilmiyorum burada bekliyim 🤦🏻♀️🙏🏻
Aysdgrmnci HumayZiko Benim mide bulantısı kusma vs ağır şekilde yoktu hatta hiç bile. Ancak koku hassasiyeti sebebiyle ilk ay 4 kg verdim. Ama şükür 12. Haftamda azalarak devam etti şu an 13+4′üm ve daha iyi durumdayım hatta kilo almaya başlarım gibime geliyor. Merak etmeyin azalacak ve geçecek. :)
HumayZiko Ebrarata ben hicbirsey yapmiyorum. 2 aydie annem, kaynananamgilde kaliyorum . Allah yardimcimiz olsun🤲🏻
HumayZiko Aysdgrmnci bende ilk cocukda 12ci haftada gecdi. Bunda fark hiss etmiyorum. Korkuyorum doguma gibi boyle devam etsin😭