Melek12 ben de tam tersi çoraplı tulumlardan almayı unuttum 😶 alt üst takımlar oluyor ya ayrı pijamalı bi de şapkası olan onlardan aldım 3 tane. Sonra hastane çıkışları aldım bi tanr 5li bi tane 10lu. Gerçi yaz bebeği olacak tulumu almayayım şimdilik diyorum 😶 sizin Doğum ne zaman 🤔